T6 SLIMME THERMOSTAAT VAN HONEYWELL NU VERKRIJGBAAR IN ZWART ÉN WIT

Met keuze uit twee kleuren past de populaire thermostaat perfect in elk interieur

Brussel, 17 september 2018 Honeywell (NYSE:HON), al meer dan honderd jaar wereldwijd leider op het gebied van thermostaten, breidt zijn Honeywell Home-portfolio uit met een witte versie van de T6 Slimme Thermostaat. De nieuwe variant past perfect in het interieur van elke consument. Net als de zwarte versie, helpt ook deze universele thermostaat met de bijbehorende app om gebruikers automatisch energie te laten besparen dankzij verschillende programma’s en functies. De programmeerbare thermostaat is makkelijk te installeren, heeft een geïntegreerde Wi-Fi-verbinding, een intuïtief touchscreen en slimme, energiebesparende eigenschappen – zoals optimale start en stop. De witte T6 Slimme Thermostaat is verkrijgbaar in bedrade variant.

Installatie en functies

De T6 is snel en makkelijk te installeren. De ketelmodule is dankzij de opklapbare bedradingsklep moeiteloos te plaatsen, zowel op een wand als op een inbouwdoos. De T6 is geschikt voor alle CV-toestellen, zowel 24-230V aan-/uit- en OpenTherm als stadsverwarming. Voor moderne consumenten met een drukke en onregelmatige agenda biedt de app geofencing: een functie die de temperatuur automatisch aanpast op basis van de locatie van de smartphone van de gebruiker. Deze automatische temperatuurregeling neemt het werk van de gebruiker uit handen en zorgt ervoor dat er energie-efficiënter wordt omgegaan met verwarming. De T6 is compatibel met Apple HomeKit, Apple Watch, Google Home, IFTT en Amazon Alexa, en daardoor te bedienen met compatibele apparaten én spraak.

Ook de C1 en C2 Wi-Fi Beveiligingscamera en de W1 Wi-Fi waterlekkage- en vorstdetector zijn onderdeel van dit assortiment. De nieuwe, witte T6 is vanaf nu verkrijgbaar bij de groothandel. De consumentenadviesprijs bedraagt 199 euro (incl. btw).

Download hier meer beelden in hoge resolutie.

Over Honeywell Home and Building Technologies

Honeywell Home and Building Technologies (HBT) is een internationaal bedrijf met meer dan 38.000 medewerkers. HBT vervaardigt producten, software en technologieën die wereldwijd worden toegepast in meer dan 150 miljoen woningen en 10 miljoen gebouwen. Honeywell helpt huiseigenaren verbonden te blijven en zelf de controle te houden over hun comfort, beveiliging en energieverbruik. Met onze technologieën zorgen zakelijke gebruikers ervoor dat hun faciliteiten veilig, energie-efficiënt, duurzaam en productief zijn. Meer nieuws en informatie over Honeywell Home and Building Technologies is te vinden op https://www.honeywellenergiebesparen.be/

Honeywell (www.honeywell.com) is een Fortune 100-software-industrieel bedrijf dat wereldwijd sectorspecifieke oplossingen levert waaronder luchtvaart- en automotiveproducten en -diensten, besturingstechnologieën voor gebouwen, huizen en fabrieken en performancemateriaal. De technologieën van Honeywell maken alles van vliegtuigen, auto’s, huizen en gebouwen, fabrieken, supply chains tot medewerkers meer connected, en zo de wereld slimmer, veiliger en duurzamer. Meer nieuws en informatie over Honeywell is te vinden op  https://www.honeywellenergiebesparen.be/

LVTPR

Charlotte Van Acker

+32 2 474 17 40

About Honeywell (BE)

We are blending products with software solutions to link people and businesses to the information they need to be more efficient, safer and connected.